Heat maps

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATNÉ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
 

Internetový obchod Dráčik na www.dracik.cz provozuje společnost:
Dráčik – DUVI CZ s.r.o.
Uhelný trh 414/9
110 00 Praha 1 - Staré Město
IČO: 24211567
DIČ: CZ24211567
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 189068.

E-mail: info@dracik.cz


Všechny prodejní ceny na stránce jsou uvedeny včetně DPH.


Bankovní spojení pro úhradu objednávek:
Peněžní ústav: ČSOB
IBAN: CZ25 0300 0000 0002 6226 0478

Adresa pro zasílání reklamací nebo vrácení výrobku zakoupeného přes internet:
Prodejna Dráčik - OC PLZEŇ
Rokycanská 1385/130
312 16 Plzeň - Doubravka


e-mail: e-shop(at)dracik.sk
 

Provozní doba:
Po-Pá: 8.00 – 16.00

 

Nákup výrobků prostřednictvím internetového obchodu www.dracik.cz. (dále jen IO Dráčik ) mohou fyzické a právnické osoby uskutečnit bez omezení, za předpokladu, že se budou řídit níže uvedenými pravidly.

  1. Zákazník si může objednat jakýkoliv výrobek, který je v aktuální nabídce internetového obchodu. Ceny výrobků, akční ceny a Pohádkové ceny v IO Dráčik se z marketingových a obchodních důvodů mohou lišit od cen v prodejnách Dráčik s výjimkou katalogových a letákových výrobků, jejiž ceny jsou stejné. Minimální částka objednávky je 250,- Kč.
  2. Pokud je objednavatelem držitel Pohádkové karty, a vyplní správně číslo Pohádkové karty v registraci nebo objednávce, bude mu vybraný výrobek, prodáván za Pohádkovou cenu, nabídnuto za tuto zvýhodněnou cenu. Po ověření údajů (musí souhlasit registrační údaje na Pohádkové kartě s údaji pro dodání výrobku) bude výrobek dodán za zvýhodněné ceny.
  3. Způsoby a ceny doručení
    Existuje několik možností, jak si po nákupu převzít svůj výrobek. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje:

    Zaslání výrobku na adresu kurýrem
    Po celém území České a Slovenské republiky doručujeme objednané výrobky pouze prostřednictvím kurýra.

    V případě objednávek výrobku na dobírku, je výrobek expedován okamžitě, nejpozději do 8 dnů po přijetí objednávky. V případě, že se dodací lhůta prodlouží, například z důvodu nedostatku výrobků na skladě, budeme o této skutečnosti neprodleně informovat.

    V případě objednávek výrobku s platbou převodním příkazem nebo prostřednictvím Internetbankingu, je výrobek expedován až po připsání platby ve prospěch účtu společnosti.

    Osobní odběr v prodejně Dráčik
    Osobní odběr výrobku, objednaného přes internetový obchod, je na prodejně Dráčik možný pouze při platbě předem. Není možná úhrada objednaného výrobku přímo v prodejně Dráčik.


    Výrobek objednaný k osobnímu odběru na prodejnách Dráčik v rámci SR a ČR zpracováváme do 8 pracovních dnů od připsání úhrady na náš účet. Zpracovaná a zabalená objednávka je expedována nejpozději do 7 pracovních dnů nejbližším rozvozovým autem na prodejnu (odběrné místo). Ve výjimečných případech se může stát, že výrobek bude expedován do 14 pracovních dnů. O jeho doručení na odběrné místo – prodejnu Dráčik budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Seznam odběrných míst - prodejen Dráčik s adresami, otevíracími hodinami a také mapami, najdete zde.

    Výdej objednaného výrobku: POZOR, výdej objednaného a zaplaceného výrobku je možný pouze po předložení občanského průkazu nebo jiného platného dokladu totožnosti. Jméno a adresa zákazníka, který si přijde výrobek vyzvednout, musí být totožné se jménem a adresou v objednávce. Kontrolou osobního dokladu zabraňujeme výdeji již zaplaceného výrobku jiným osobám. V případě, že chcete výrobek poslat jinou osobu, než jste uvedli v objednávce / např. z důvodu nemoci, odjezdu apod. /, informujte nás o tom předem e-mailem nebo telefonicky a po prověření / po zavolání na telefonní číslo v objednávce / změníme údaje o příjemci zásilky. Bez této změny nebude převzetí zásilky na prodejně Dráčik možné.

    Výrobek si můžete vyzvednout do 5 pracovních dnů od oznámení o doručení na odběrné místo - prodejnu Dráčik. Po uplynutí této lhůty bude výrobek zařazen do prodeje a Vám bude vrácena na účet uhrazena cena výrobku. V případě nevyzvednutí objednaného výrobku na odběrném místě je prodejce oprávněn účtovat manipulační poplatek za vyřízení a stornování objednávky ve výši 25, - Kč.

    Na odběr výrobku v prodejně Dráčik Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou. V případě, že jste informaci o možnosti převzít zásilku neobdrželi více než 14 pracovních dnů od objednávky, kontaktujte ještě před návštěvou prodejny pracovníky internetového obchodu
    e-mailem , přes formulář nebo telefonicky.

    Proč je osobní odběr možný jen s platbou předem? Platbou předem zamezujeme zneužívání této služby na objednávání a následně nepřevzetí výrobku na prodejně, například dětmi, které naši internetovou stránku často navštěvují. I službou osobního odběru na prodejně Dráčik nám vznikají manipulační náklady, které by při zneužívání mohly vést ke zbytečnému předražení této služby. Za pochopení děkujeme.

Ceník dopravy

Doprava výrobku na prodejnu Dráčik v ČR i SR

 

doručení objednávky na prodejnu Dráčik

ZDARMA

Doprava kurýrem v rámci ČR a SR

Platba předem

 

objednávka  do 2500,- Kč

99,- Kč

objednávka  nad 2500,- Kč

ZDARMA

Dobírka

objednávka  do 500,- Kč

190,- Kč

objednávka nad 500,- Kč

150,- Kč

objednávka  nad 2500,- Kč

ZDARMA

* po připsání úhrady na náš účet


Kurýrní služba doručuje zásilky v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod. Zvažte, prosím, adresu doručení zásilky, aby Vás kurýr zastihl (např. adresa pracoviště). Také je nutné v objednávkovém formuláři uvést správné telefonní číslo, aby Vás kurýr mohl předem kontaktovat. Správné vyplnění údajů je důležité, aby se zásilka nevrátila zpět. V případě opětovného zaslání je opět účtovaný poplatek za přepravu. Uvedené ceny přepravy jsou platné v rámci České a Slovenské republiky. Poštovné do jiných zemí je počítáno samostatně a zašleme ho na vyžádání.

  1. PLATBY:
    Po objednání výrobku s platbou předem doporučujeme výrobek uhradit ihned po uzavření a odeslání jednou z nabízených možností on-line plateb . Na stránce se sumarizací objednávky si vyberete způsob platby . Při výběru platby předem přes GoPay nebo PaySec neplatíte žádné poplatky, v případě zvolení platby převodním příkazem Vám bude zaúčtován poplatek 25,- Kč.
    V případě výběru možnosti Převodní příkaz se Vám po ukončení objednávky zobrazí údaje pro zadání platebního příkazu ve vaší bance nebo na poštovní poukázku. Také v e-mailové zprávě, kterou dostanete po vytvoření objednávky, jsou uvedeny všechny údaje potřebné k platbě. V případě, že jste zprávu neobdrželi, je pravděpodobné, že ji máte v nevyžádané poště - spamu. Tato zpráva je odeslána vždy hned po uzavření objednávky a je odesílána automaticky. Pokud zprávu nemáte, nebo nejdou zobrazit údaje pro úhradu, můžete výrobek uhradit převodním příkazem na níže uvedené číslo účtu, objednávku a její hodnotu si můžete ověřit po přihlášení v "uživatelské sekci" v horním menu / platí pouze pro registrované zákazníky /.

    Bankovní spojení pro úhradu objednávek:
    Peněžní ústav: ČSOB
    Č. účtu: 262260478/0300
    variabilní symbol: používejte vždy číslo objednávky.
    Částka: hodnota objednaného výrobku / po slevě / a přepravní náklady

    Pokud nemáte potvrzující e-mail a nezapsali jste si údaje pro platbu po uzavření objednávky / částka a variabilní symbol /, vyžádejte si číslo objednávky a částku na úhradu na 
    info@dracik.cz.


V případě, pokud si vyberete platební metodu PaySec můžete využít platebních metod přes Internetbanking ČSOB, Poštovní spořitelny / Era nebo platbu platebními kartami MasterCard, VISA a Diners Club.  V případě, že si vyberete platební metodu GoPay můžete využít platebních metod přes Internetbanking Komerční banky, FIO a mBank nebo platbu platebními kartami MasterCard a VISA.  Výhodou platby přes platební bránu Pay sec a GoPay je, že informaci o zaplacení objednávky máme okamžitě k dispozici a výrobek je odeslán hned po realizaci platby.


http://www.dracik.sk/db/wysiwyg/Image/LogoPaySecMerchantVertical.jpg



PaySec je moderní online systém pro velmi rychlé a bezpečné nakupování na internetu. Součástí PaySec je platební brána, která slouží k realizaci platební transakce. Pomocí platební brány můžete pohodlně a rychle autorizovat transakci a zaplatit tak za objednaný výrobek. Své osobní údaje ani číslo kreditní karty nevystavujete žádnému nebezpečí a platební transakce proběhne během okamžiku. Více o platbách na www.paysec.cz




Postup při platbě PaySec:
- stlačíte tlačítko "Zaplatit pomocí PaySec" po odeslání objednávky
- jste přesměrováni na platební bránu, kam se přenesou informace zadané v objednávce
- vyberete si banku pro Internetbanking, nebo konto Paysec, nebo platbu kartou
- zrealizujete platbu podle pokynů na stránkách banky
- o výsledku platební transakce jste informováni na obrazovce a e-mailem.
- informaci o zaplacení máme okamžitě k dispozici a výrobek je odeslán hned po realizaci platby


GoPay Logo

GoPay účty jsou rychlým a bezpečným platebním nástrojem pro drobné platby v běžném životě. Nabízí online registraci s vlastnostmi plně nahrazující běžné bankovní účty.
 

Postup při platbě GoPay:
- vyberete si jednu  z nabízených možností platby přes Internetbanking nebo platební kartou
- jste přesměrováni na platební bránu
- zrealizujete platbu podle pokynů na stránkách banky
- o výsledku platební transakce jste informováni na obrazovce a e-mailem.
- informaci o zaplacení máme okamžitě k dispozici a výrobek je odeslán hned po realizaci platby 

Pokud nám banka nepotvrdí platbu PaySec nebo GoPay, může to být z následujících dů­vodů:
- zamítli jste platbu
- nemáte dostatek finančních prostředků na účtu nebo je váš účet blokovaný bankou
- nedokončili jste autorizaci nutnou k proběhnutí transakce

Po objednání výrobku s platbou na dobírku zaplatíte hotově kurýrovi, který Vám objednaný výrobek doručí. Neplatíte nic předem.

  1. Každá odeslaná objednávka se stává závaznou. Její zrušení je možné pouze v den odeslání objednávky nebo před odesláním výrobku a to až po vzájemné dohodě. V případě nepřevzetí zásilky je firma Dráčik - DUVI CZ s.r.o. oprávněna požadovat úhradu vzniklých nákladů na přepravu a balné. Objednávka na dobírku může být před odesláním prověřená na telefonním čísle uvedeném v objednávce. V případě objednávky většího množství výrobků si vyhrazujeme právo na ověření dostupnosti a následné potvrzení objednávky. 
  2. Z důvodu častého nepřevzetí výrobku zasílaného na dobírku vyhrazujeme si právo požadovat platbu předem v těchto případech: u objednávky více než 4 kusů výrobků, nebo u objednávky zákazníkem, který v minulosti zásilku na dobírku nepřevzal
  3. Po ověření objednávky Vám budou údaje o vyřízení, odeslání a výsledné ceně zásilky zaslány na uvedený e-mail, případně SMS na uvedené telefonní číslo.
  4. Při dodání si musí zákazník výrobek zkontrolovat vizuálně ihned po převzetí. Má právo si výrobek nepřevzít v případě, že je na něm viditelné mechanické poškození, zjevně způsobené přepravou, nebo pokud je výrobek neúplný. V případě, že poškození není viditelné a reklamace je uplatněna do 10 dnů ode dne dodání, společnost Dráčik - DUVI CZ s.r.o. se zavazuje poškozený výrobek vyměnit.
  5. V případě uplatnění reklamace později, platí obvyklý reklamační postup stanovený reklamačním řádem IO Dráčik.
  6. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku, používáním výrobku v nevhodných podmínkách (chemicky agresivní, prašné, vlhké prostředí), nebo pokud byl provedený zásah do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisem). Ze záruky jsou také vyňaty vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným napájecím napětím.
  7. Uvedené ceny přepravy jsou platné v rámci České a Slovenské republiky. Poštovné do jiných zemí je počítáno samostatně a zašleme ho na vyžádání.
  8. Rozpor s kupní smlouvou
    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Toto ustanovení neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
  9. Odstoupení od smlouvy kupujícím

a)     Kupující spotřebitel má právo v souladu s § 1829 a násl. zák. č. 89/2013 Sb., občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí výrobku, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat prodávajícímu nejpozději 14. dne od převzetí věci.

b)    Výrobek by měl kupující spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém výrobek převzal. V případě, že bude výrobek vrácen nekompletní, poškozený či znečištěný, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o částku, která odpovídá opotřebení, hodnotě opravy nebo uvedení výrobku do původního stavu (v souladu s § 1833 obč. z.). Peníze za vrácený výrobek včetně nákladů na dodání výrobku budou kupujícímu spotřebiteli vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícím stejným způsobem, kterým je od kupujícího prodávající přijal, pokud kupující spotřebitel nesdělí jiný způsob navrácení peněz. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli dříve, než mu kupující spotřebitel výrobek předá nebo prokáže, že výrobek prodávajícímu odeslal. Jestliže kupující spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání výrobku, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání výrobku ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání výrobku.

c)     Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a novin, periodik a časopisů. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případě dodávky výrobku v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

d)   Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li s výrobkem poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 1829 a násl. obč. z., kupující je povinen spolu s vráceným výrobkem vrátit i s ním související poskytnuté dárky.

e)   O odstoupení od smlouvy musí kupující prodávajícího informovat. např. dopisem, faxem nebo emailem. Kupující může také vyplnit kontaktní formulář pro vrácení výrobku, který vytiskne a doručí spolu s vráceným výrobkem prodávajícímu.

f)    Náklady na objednání a vrácení výrobku hradí v případě odstoupení od smlouvy kupující. Jen v tom případě, pokud výrobek plně neodpovídá kvalitativním požadavkům nebo bylo vadné, hradí náklady spojené s objednávkou, dodáním a vrácením výrobku prodejce. Za výrobek plně odpovídající kvalitativním požadavkům se považuje výrobek stejné nebo podobné charakteristiky, jaká je uvedená v nabídce výrobku na internetové stránce prodávajícího.

g)   Za náklady, které kupující vynaložil v souvislosti s objednáním výrobku, se považují náklady za uskutečnění objednávky, především cena za uskutečnění telefonického hovoru , kterým kupující udělal návrh na uzavření kupní smlouvy nebo cena za dobu připojení kupujícího na internetovou stránku prodávajícího, během které kupující vyplnil a odeslal formulář na objednání výrobku na internetové stránce nebo napsal a odeslal email s objednávkou výrobku v době trvání maximálně 30 minut.

h)   V případě, že má kupující stížnost, může se s ní obrátit na      prodávajícího prostřednictvím kontaktního formuláře, případně na orgán dohledu nebo státního dozoru.

  1. Odstoupení od smlouvy prodávajícím

Prodávající je oprávněný odstoupit od kupní smlouvy v případě vyprodání zásob, nedostupnosti výrobku nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení všeho úsilí, které je možno od něj spravedlivě požadovat, není schopný dodat výrobek zákazníkovi v lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedená v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a zaplatit mu již zaplacenou zálohu za výrobek dohodnutý v kupní smlouvě v lhůtě 14 dní od oznámení o odstoupení od smlouvy převodem na účet určený kupujícím.
 

  1. Vrácení výrobku zakoupeného přes internetový obchod nad rámec zákonné lhůty
    Nepoužité výrobky můžete bez uvedení důvodu vrátit s originálním obalem a s kompletním příslušenstvím do 21 dní od nákupu / nad rámec zákonné 14ti denní lhůty podle § 1829 obč. z. /. Také je možná výměna za jiný výrobek v rámci položky, například jiná barva nebo druh (například panenky, transformery atd.), výměna za jinou položku není možná. Tato možnost je poskytována buď po zaslání výrobku na adresu uvedenou na dodacím listě/faktuře nebo v kterékoli prodejně Dráčik. Výrobek nesmí jevit známky používání. Na tuto nadstandardní službu není po 14ti dnech od nákupu právní nárok a v případě, že výrobek není opakovaně prodejný za původní cenu / např. výrobek bez obalu, nebo výrobek již zařazen do slevy /. V tom případě nemusí být možnost navrácení výrobku nebo výměny zákazníkovi poskytnuta.
     
  2. Pro uplatnění reklamace nebo pro vrácení výrobku zakoupeného přes internetový obchod vyplňte a elektronicky odešlete REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ uvedený ZDE.
  3. Informace o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

    Pokud by mezi zákazníkem a provozovatelem e-shopu Dráčik došlo ke spotřebitelskému sporu, je zákazník oprávněn řešit tento spor mimosoudně. Orgánem pro mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Veškeré informace k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na internetových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Zahájit alternativní řešení sporu je možné rovněž prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

 


Značka
Věková skupina
-
Cena od-do
-
Newsletter

Slevy, akce, novinky? Buďte první kdo o nich ví. Zadejte svůj e-mail a nenechte si je ujít.

odebírat newsletter


Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací