Často kladené otázky

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu objednávky Vás průběžně informujeme. Jakmile se stav změní, obdržíte informaci e-mailem.

Na dotazy k objednávkám odpovídáme pouze prostřednictvím Správce objednávky..

Na e-mailové dotazy neodpovídáme. Děkujeme za pochopení.

 

Jak zboží zaplatit?
 
Pro úhradu Vaší objednávky jsou na výběr 3 možnosti:
Platba kartou přes platební bránu GoPay, platba on-line převodem přes platební bránu GoPay a platba na dobírku při dodání kurýrem.
V případě, že je celková částka objednávky vyšší než 15 000 Kč, je třeba objednávku zaplatit předem. Platba na dobírku není možná z důvodu častého nepřevzetí objednávky.

 

Jak uhradím objednávku, pokud mi neprošla platba?

Objednávku lze uhradit přes Bankovní spojení:

Peněžný ústav: ČSOB
IBAN: CZ2503000000000262260478

Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky. Objednávku je nutno uhradit do 48 hodin. V případě, že objednávka nebude v tomto termínu  zaplacena, bude stornována.

 

Kdy bude objednávka expedována přepravní společnosti?

Objednávky pro doručení kurýrem, Packetou, Balíkovnou a pobočkou České pošty expedujeme ze skladu do 3 pracovních dnů.

Následná doba doručení závisí na jednotlivých přepravních společnostech. Trackingové číslo zásilky obdržíte přímo od přepravní společnosti, nebo jej naleznete ve Správci objednávky.

 

Kdy bude objednávka doručena na prodejnu?

Objednávky s doručením na prodejny Dráčik doručujeme do 5 pracovních dnů.

 

Na dotazy ohledně doručení, které jsou v časovém limitu v souladu s obchodními podmínkami, neodpovídáme. Kontaktujte nás prosím pouze v případě prodlení s doručením objednávky.

 

Nebyla Vám zásilka doručena kurýrní společnosti?

V případě, že jste obdrželi číslo zásilky, kontaktujte prosím přepravní společnost. Doručení není v naší působnosti. V případě ztráty zásilky Vám peníze vrátíme.

 

Proč byla zásilka přesměrována na kurýra?

Packeta a Balíkovna automaticky odmítne přebrat balík pokud přesahuje jimi stanovený maximální rozměr. V takovém případě musíme zásilku přesměrovat na kurýra s doručením na adresu bydliště, což má za následek držení doručení.

Packeta akceptuje pouze balíky, jejichž součet délek všech stran (š/v/d) nepŕesahuje 120 cm.

Balíkovna akceptuje pouze balíky s max rozměry 50x50x70 cm.

 

Proč je zboží označeno jako nadrozměrné?

U nadrozměrného zboží nevíme zajistit doručení kurýrem, Packetou nebo Balíkovnou vzhledem k velikosti balení (rozměr krabice přesahuje limity přepravních společností). U každého takového zbožií je upozornění, že je doručení možné pouze na naše prodejny Dráčik.

 

Máte poškozený obsah zásilky?

Zboží můžete vrátit na prodejně, nebo zaslat poštou na adresu uvedenou v obchodních podmínkách. Peníze Vám budou vráceny do 14 dnů.

 

Jak upřesním požadavky ohledně objedávky?

Pro upřesnění nebo doplnění dalších informací ohledně Vaší objednávky využijte "Poznámku k objednávce", která se nachází v objednávkovém formuláři pod fakturační a dodací adresou.

 

Změna v objednávce není možná

Dodatečná změna objednávky jako přidání, odstranění položky, změna platby, změna adresy a způsobu dodání není možná (viz).

 

Jak stornuji objednávku?

Storno objednávky lze realizovat prostřednictvím Správce objednávky, v případě, že objednávka ještě nebyla uzavřena.

 

Jak vrátit a reklamovat zboží?

Všechny důležité informace naleznete v obchodních podmínkách a v reklamačním řádu.

 

Upozornění na podvodné inzeráty

Na některých webových stránkách se objevily nepravdivé informace o obchodních podmínkách pro web www.dracik.cz jako jsou výše slev nebo cena přepravy zdarma. Nejsou od nás a platí obchodní podmínky uvedené na webu Dráčik.

 

Správce objednávky

Správce objednávky je nástroj pro podrobnější informace o Vaší objednávce. Můžete si v něm prohlížet vaši objednávku, získat informace o jejím aktuálním stavu, případně ji stornovat. Ve správci objednávky také naleznete informace o způsobu jejího doručení a trackingovém čísle v případě, že byla Vaše objednávka již expedována.

Ke Správci objednávky je možné dostat se dvěma způsoby:

  1. Klepnutím na tento odkaz: Správce objednávky

Po otevření okna je nutné vyplnit číslo (Id) Vaší objednávky a e-mailovou adresu na kterou byla objednávka vytvořena

 

  1. Přes potvrzovací e-mail Vaší objednávky

V e-mailu s potvrzením objednávky je odkaz, který Vás přesměruje přímo do Vaší objednávky s automaticky vyplněnými údaji

 

Detail správce objednávky:





Značka
Věková skupina
-
Cena od-do
-