Zásady ochrany soukromí

ZÁSADY OCHRANY SOUKROMÍ

zákazníků Dráčik

 

Informace (poučení) Provozovatele

 

podle ustanovení § 15 Zákona o ochraně osobních údajů tímto poskytuje společnost Dráčik - DUVI SK s. r. o., se sídlem Gajova 13, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO 46 502 734, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I, oddíl Sro, vložka č. 79245 / B, která je provozovatelem (správcem) zpracovávajícím osobní údaje zákazníků obchodů Dráčik (dále „Provozovatel“).

 

Tyto informace (poučení) Provozovatele se vztahují na zpracování osobních údajů registrovaných zákazníků obchodů Dráčik a na zpracování osobních údajů těch zákazníků, kteří nakoupí zboží na webových stránkách Dráčik, v prodejnách Dráčik nebo prostřednictvím Mobilní aplikace bez registrace, pokud je zpracování jejich osobních údajů nezbytné pro uvedený účel.

 

1.         Osobní údaje fyzických osob – zákazníků obchodů Dráčik (dále také jen „dotčené osoby“ nebo „zákazníci“) se zpracovávají v rozsahu jméno, příjmení, korespondenční adresa, e-mailová adresa, a dále se zpracovávají údaje o nákupech zboží v prodejnách Dráčik, na webových stránkách Dráčik nebo o nákupech prostřednictvím Mobilní aplikace Dráčik (dále jen "Osobní údaje"). V případě neregistrovaných zákazníků se zpracovávají Osobní údaje jen tehdy, pokud je takové zpracování nezbytné (např. nákup na webových stránkách Dráčik) a jen v rozsahu nezbytném k účelu dle odst. 2 poslední věta.

2.         Osobní údaje se zpracovávají v případě registrovaných zákazníků obchodů Dráčik k účelu vedení Osobních údajů dotčené osoby v databázi registrovaných zákazníků obchodů Dráčik, dále pokud je zákazníkovi vydána věrnostní karta Dráčik – Pohádková karta: přidělení zákaznického čísla (čísla věrnostní karty) a údaje o jejím využívání, vedení údajů o nákupech dotčené osoby (zákazníka) uskutečněných v e-shopu Dráčik, v prodejnách Dráčik a prostřednictvím Mobilní aplikace, pokud ji zákazník má nainstalovánu, zasílání nabídek zboží elektronickými prostředky a poštou, poskytování slev a výhod držitelům věrnostních karet, pořádání soutěží určených pro držitele věrnostních karet, obchodní, propagační, marketingové a reklamní aktivity a evidenční a statistické účely. Osobní údaje neregistrovaných zákazníků se zpracovávají k účelu uzavření a plnění smlouvy o koupi zboží a dále k účelu plnění zákonných povinností Provozovatele, jakož i pro účely přímého marketingu a v případě souhlasu k využití emailové adresy k zasílání obchodních sdělení.

3.         Dotčená osoba si je vědoma dobrovolnosti poskytnout požadované Osobní údaje; pokud jsou Osobní údaje poskytnuty se souhlasem dotčené osoby, uchovávají se a zpracovávají po dobu registrace, resp. po dobu využívání Mobilní aplikace Dráčik (pokud ji má zákazník nainstalovánu); v případech zpracování bez souhlasu dotčené osoby se Osobní údaje zpracovávají jen po dobu nutnou k plnění práv a závazků ze smlouvy o nákupu zboží a plnění zákonných povinností Provozovatele z toho vyplývajících;

4.         Osobní údaje registrovaných zákazníků mohou být zpřístupněny smluvním partnerům Provozovatele (např. zasilatelským společnostem, reklamním agenturám, tiskařským společnostem, subjektům poskytujícím poradenství a odborné služby Provozovateli) a subjektům z podnikatelské skupiny Dráčik (dále jen „Příjemci“), a to zejména za účelem spolupráce na věrnostním programu Pohádková karta – Dráčik, doručování zásilek a obchodních sdělení (dodávky objednaného zboží, nabídky zboží, katalogy), umožnění využívání věrnostních karet Dráčik – Pohádková karta v obchodech Dráčik, na e-shopu Dráčik a prostřednictvím Mobilní aplikace. V případě neregistrovaných zákazníků se Osobní údaje předávají jen v nezbytném rozsahu smluvním partnerům Provozovatele za účelem plnění smlouvy o koupi zboží a plnění zákonných povinností Provozovatele, za účelem přímého marketingu a v případě souhlasu s použitím emailové adresy za účelem zasílání obchodních sdělení. (Mezi příjemce Osobních údajů mohou patřit smluvní partneři Provozovatele a dále společnosti DRÁČIK - DUVI s.r.o. Brusnicová 7, 831 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO 35 768 860; Tinaco, spol. s ro, Brusnicová  7, 831 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO 17 322 251; Dráčik - DIVI s.r.o. Gajova 13, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO 46 118 985, Dráčik – DUVI CZ s.r.o., se sídlem Uhelný trh 414/9, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČO: 242 11 567; Dráčik s.r.o. Uhelný trh 414/9, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 28368541).

5.         Dotčená osoba má následující práva podle Zákona o ochraně osobních údajů:

1)        na základě písemné žádosti má dotčená osoba právo od Provozovatele vyžadovat:

a)        potvrzení, zda jsou nebo nejsou Osobní údaje zpracované, přičemž tento požadavek je Provozovatel povinen splnit bezplatně,

b)        v obecně srozumitelné formě informace o zpracovávání Osobních údajů v informačním systému v rozsahu podle ustanovení § 15 odst. 1 písm. a) až e) druhý až šestý bod Zákona o ochraně osobních údajů, přičemž tento požadavek je Provozovatel povinen splnit bezplatně,

c)         v obecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, ze kterého získal Provozovatel Osobní údaje pro zpracování, přičemž tento požadavek je Provozovatel povinen splnit bezplatně,

d)        obecně srozumitelnou formou seznam Osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, přičemž tyto informace je Provozovatel povinen poskytnout bezplatně kromě úhrady ve výši, která nemůže překročit výši účelně vynaložených věcných nákladů spojených se zhotovením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací dotčené osobě, pokud zvláštní zákon nestanoví jinak,

e)        opravu nebo likvidaci nesprávných, neúplných nebo neaktuálních Osobních údajů dotčené osoby, které jsou předmětem zpracování, přičemž tento požadavek je Provozovatel povinen splnit bezplatně,

f)         likvidaci Osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil, přičemž tento požadavek je Provozovatel povinen splnit bezplatně,

g)        likvidaci Osobních údajů dotčené osoby, které jsou předmětem zpracování, pokud došlo k porušení Zákona o ochraně osobních údajů, přičemž tento požadavek je Provozovatel povinen splnit bezplatně,

h)        blokování a likvidaci Osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti, jestliže Provozovatel zpracovává Osobní údaje na základě souhlasu dotčené osoby, přičemž tento požadavek je Provozovatel povinen splnit bezplatně;

2)        na základě bezplatné písemné žádosti má dotčená osoba právo u Provozovatele vyslovit nesouhlas s:

a)        zpracováním Osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jejího souhlasu, a žádat jejich likvidaci,

b)        využíváním Osobních údajů uvedených v ustanovení § 10 odst. 3 písm. d) Zákona o ochraně osobních údajů (jsou to: jméno, příjmení a korespondenční adresa) pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo

c)         poskytováním osobních údajů uvedených v ustanovení § 10 odst. 3 písm. d) Zákona o ochraně osobních údajů (jsou to: jméno, příjmení a korespondenční adresa) pro účely přímého marketingu;

3)        dotčená osoba má možnost kdykoliv u Provozovatele vznést námitky:

a)        vůči zpracování Osobních údajů v případech podle § 10 odst. 3 písm. a), e), f) nebo g) Zákona o ochraně osobních údajů vyslovením oprávněných důvodů nebo předložením důkazů o neoprávněném zasahování do jejích práv a právem chráněných zájmů, které jsou nebo mohou být v konkrétním případě takovým zpracováním Osobních údajů poškozeny, přičemž pokud tomu nebrání zákonné důvody a prokáže se, že její námitka je oprávněná, Provozovatel je povinen Osobní údaje, jejichž zpracování dotčená osoba zpochybnila, bez zbytečného odkladu blokovat a zlikvidovat, jakmile to okolnosti dovolí,

b)        nepodléhat rozhodnutí Provozovatele, které by mělo pro ni právní účinky nebo významný dopad, pokud se takové rozhodnutí vydá výhradně na základě úkonů automatizovaného zpracování Osobních údajů; má právo žádat Provozovatele o přezkoumání vydaného rozhodnutí metodou odlišnou od automatizované formy zpracování, přičemž Provozovatel je povinen žádosti vyhovět, a to tak, že rozhodující roli při přezkumu rozhodnutí bude mít oprávněná osoba; o způsobu přezkumu a výsledku zjištění Provozovatel informuje dotčenou osobu ve lhůtě nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne doručení její žádosti, dotčená osoba nemá toto právo pouze v případě, pokud to stanoví zvláštní zákon, v němž jsou upravena opatření k zajištění oprávněných zájmů dotčené osoby, nebo pokud v rámci předsmluvních vztahů nebo během existence smluvních vztahů Provozovatel vydal rozhodnutí, kterým vyhověl požadavku dotčené osoby, nebo pokud Provozovatel na základě smlouvy přijal jiná vhodná opatření k zajištění oprávněných zájmů dotčené osoby;

v případě podezření, že se její Osobní údaje neoprávněně zpracovávají, může dotčená osoba podat Úřadu na ochranu osobních údajů Slovenské republiky návrh na zahájení řízení o ochraně osobních údajů.





Značka
Věková skupina
-
Cena od-do
-