Média produkující hnůj a jejich konzumenti

Hnůjometi a hnůjožrouti.

Hned v úvodu si ujasněme fakta. Třetina lidí je špatných, třetina vysloveně špatných a třetina jakž takž dobrých. Tady máte odpověď na to, co vidíte kolem sebe.

Špatný člověk vysloveně prahne po hnoji, tedy negativních zprávách, ve kterých je někdo očerňován, pomlouván, zesměšňován. Závidí a nenávidí. Výslovnou radost má z toho, stane-li se nějaké neštěstí, někomu se nedaří. Všechno špatné se mu počítá.

Je to pro ně strava jako pro hovnivála.

S radostí budou hájit vraha a pedofila a člověka, který zachránil autobus plný dětí před neštěstím, označí za teroristu. Válečné utrpení je pro ně lektvar štěstí. Čím déle trvá, čím ji mohou déle natahovat, tím jsou upíři spokojenější. Oběti označují za vrahy a z vrahů dělají hrdiny.

Pro hnůjožrouta je sněženka krásná a má cenu, jen když ji sklidí kráva, přejde jí přes trávicí trakt a následně takto zpracovaná vychází z denního periodika. Pozor! Pod krávou nemám na mysli nějakou šéfredaktorku nebo jiný zanícený žlučovod. Víte ono je zde mnoho takových zatrpklých individuí, které viní za svůj trpký život Slovensko a Slováky, přičemž si neuvědomují, že oni sami jsou zdrojem žluči, která jim ztrpčuje život. A takto se postupně zavrtávají hlouběji a hlouběji, až se propadnou do šílenství a zoufalství. Bohužel, aniž by si to uvědomili, se z toho nevymotají.

Hnůjožrouta nepřesvědčujte o dobru, pravdě a spravedlnosti. K čemu? Vždyť on baží po nespravedlnosti, nepřejnosti a škodolibosti.

Hnůjometi vědí, že zde mají věrné hnůjožrouty, kteří netrpělivě čekají na jejich výkaly. Je to symbióza, jejímž společným zájmem je hnůj. Je to pro tento svět naprosto přirozené. Média vědí, že tato masa nečeká na pravdivé informace, ale na škodlivé, destruktivní a negativní zprávy.

Pokud jsi dlouho v soli, staneš se solí a pokud jsi dlouho v hnoji, staneš se hnojem.

Normální člověk přirozeně rozliší pravdu od lži a dobro od zla. Nemůže se zmýlit a nikdo ho neoklame.

A po čem ty toužíš?

Čti tenhle článek na blogu Koncept


Návrat na všechny články



Značka
Věková skupina
-
Cena od-do
-